38. Altın Kelebek Ödül Töreni

14 Haziran 2011 Salı
          2011 Altın Kelebek Ödül Törenindeki ünlüler ve kıyafetleri...Bazılarının Lady Gaga'ya olan özentisini herkes yazdı benim yazmama da gerek yok diye düşünüyorum.Ayşe Arman'ın elbisesi çok güzeldi.Ama çok net bir fotoğrafı yok maalesef.Bülent Ersoy'un kıyafeti tamamen yorumsuz...
Merve Boluğur simsiyah elbisesi zarifti.Ayşegül karekterinin kendi stilini çok etkilediği belli oldu.


Bu kim cahilliğime verin.İbret olsun dedim:)
Petek Dinçöz programında da giydiği elbiseyi giymiş ama ödül töreni için pek olmamış 5 çayı olsaydı neyseydi


Renk güzel elbise güzel.Hande hanımın  saçlarının kahve tonu olduğu günleri de biliyoruz ve şahsen daha çok yakıştırıyorum
Gecenin oryantali
Ödülü kafama koyarım mantığıyla hareket edilmiş.
Elbiseye bayıldım ama ayakkabılar felaket

Türk Halkının yeni bir süper kahramanı daha oldu Nilay Dorsaaaaaaaaa
Ben bu kadına bayılıyorum.Renge bak modele bak Holywood starı gibi.Sanırsın ki Ciny .Bayıldım




Kadın zarif.















Sezonun modası neon renkler gerçekten güzel

0 yorum:

Yorum Gönder