Yok Böyle Dans Kıyafetleri

17 Ekim 2011 Pazartesi
Dün sonunda dans programımıza kavuştuk.Şahsen bu seneki ünlüleri geçen senekiler kadar iddialı bulmadım.Özge Ulusoy iyiydi.Altay'ı izleyemedim.Diğerleride kötüden halliceydiler.Aşkın Nur Yengi'nin cepten çekilmiş performansı gayet başarılıydı.Şaşırdım:)Ayrıca Aydın'a o güzelim yetenekli partnerin düşmesine çok üzüldüm, kız çok başarılı.Gerçi nette Aydın elendikten sonra onu İlhan Mansız'ın partneri yapacakları konuşulıyor.Hak veriyorum.Şimdi kıyaferlere bakalım.
Gecenin onur konuğu Adriana Lima gerçekten 3 elbisesiyle de çok hoştu.Mavi elbisesine bayıldım öldüm ,bittim.Bunun yanında Kırmızı elbiseside çok hoştu.Dans performansındaki elbisesi ise Özgür Mansur imzası taşıyor.Özgür Mansur elbiseleri için tıkla


 İvana Sert acaba burada elbisesine el atmışmı gerçekten merak ediyorum.Rengi çok yakışmış.Ayrıca makyajına bayıldım.
 Özlem Yıldız'ın ten rengi ve elbisenin rengi çok uyumlu.


 Burcu Esmersoy'un tulumu Atıl Kutoğlu imzalı.Ben kendine pek yakıştıramadım.Biraz göbekli göstermiş.
 Cha cha cha kıyafeti tabii.Aynı tarz.Ama pembe daha hoş.


 


Azra Akın'ın elbisesi begüm Salihoğlu'na ait  üst kısmını çok beğendim. Facebook sayfası için burdan http://www.facebook.com/pages/begumsalihoglu/296687288471.Ayrıca Hanzade Durmuş'un elbisesi felaketti.Bir acaip durmuştu üstünde.
Not:Fotoğrafların bazıları www.acunn.com'dan alınmıştır.

0 yorum:

Yorum Gönder