DIY PROJECT 03-METALİK FRANSIZ MANİKÜRÜ

27 Mayıs 2012 Pazar
          Bugün değişik bir tırnak manikürü istediğimden emindim. Cesaretimi topladım ve mutfaktan alüminyum folyoyu kaptım.  Makasla 1 tane ince şerit kestim baş parmaklarıma yaparım sadece diyordum ama içimdeki alüminyum sevgisine karşı koyamadım. Tüm tırnaklarımı folyaladım:)

           Sonuç:

           Simli Ojeyle                                                                                        

           Parlatıcıyla                                                                                      

 
          Kullandığım malzemeler folyo,makas Golden Rose 01 Golden rose krem rengi (numarasını koparmışım :( ) ve Pastel 31.

          Öncelikle folyoyu ince ince kesiyoruz ve 10 şerit elde ediyoruz. Bu şeritleri tırnaklarımıza göre kesip şekil veriyoruz. Açık renk ojemizi sürüp kurumadan folyoyu üstüne yapıştırıyoruz.  Kurumadan koyduğumuz için biraz yapışıyor. Üstüne 2 kat parlatıcı sürüp sağlamlaştırıyoruz. En son isterseniz benim gibi simli bir ojeyle tamamlayabilirsiniz. Bu arada ben folyonun arka tarafını kullandım mat olan kısmını ,daha çok hoşuma gitti.

0 yorum:

Yorum Gönder