Adını Feriha Koydum Sezon Finali Kostümleri

17 Temmuz 2012 Salı
          Adını Feriha Koydum dizisinin sezon finali yine çok ses getirdi. Feriha vuruldu ve diziden ayrıldı.Hande de diziden ayrılacak. Bence bir sezonu daha tamamlayamaz.Final düğünle bittiği için bize de bol bol malzeme çıktı. Benim favorim Hande'nin yani Ceyda Ateş'in elbisesi buyrun bakın.


Hande'nin elbisesi Arzu Kaprol tasarımı. Elbiseyi Arzu Kaprol'un sitesinde bulabilirsiniz.



          Yine kuşaklı bir gelinlikle karşı karşıyayız. Daha önce Burcu Kara (burdan) düğününde kuşaklı bir gelinlik giymişti. Bu yazımda da kuşaklı gelinlikler ve farklı modelleri bir arada bulabilirsiniz. Feriha'nın yani Hazal Kaya'nın gelinliği İlker Bilgi imzası taşıyor.
 

Feriha'nın yani Hazal Kaya'nın kırmızı elbisesi Songül Cabacı küpeleri ise Cem Lokmanhekim.


Gülsüm yani Pelin Ermiş'in elbisesinin renkleri çok hoştu.


Aysun'un yani Ahu Sungur'un elbisesi ise Boyner'den.


          Cansu'nun yani Sedef Şahin'nin giydiği mavi elbisesi Veromoda, mavi beyaz çizgili ceketine bayıldım doğrusu o da Kaktüs Modadan, küpeleri ise Bijumarket.


Hande'nin kolyesi yine çok hoştu.


Ahu Sungur'un saç şeklide çok hoştu doğrusu.

1 yorum:

  1. handenin elbisesini çok beğendim çokk güzel yakası felan müthiş:D

Yorum Gönder