2012 64. EMMY ÖDÜL TÖRENİ MUHTEŞEMDİ

25 Eylül 2012 Salı
           Bu sene herkes ödevine iyi çalışmıştı. O kadar çok şık vardı ki hangisini inceleyeceğimi şaşırdım doğrusu. Sarı,gri,bordo ve turuncu en gözde renklerdi.




En sevdiğim elbiselerden bir kaçı.


Julie Bowen'ın elektrik sarısı uzun straplez elbisesi Monique Lhuillier, ayakkabıları Jimmy Choo,takıları Bochic,clutchı ise Swarovski.


Tina Fey bu sonbaharın moda rengi olan bordoyu tercih etmiş. Elbisesi Vivienne Westwood. Clutchı a Roger Vivier clutch ayakkabıları ise Jimmy Choo


Güzel gözlü Allison Williams gözlerine yakışan zümrüt yeşili bir elbise seçmiş.Peplum elbisesi Oscar de la Renta. Küpeleri ise Fred Leighton



İşte en gecenin en çok konuşulan Kadını Heidi Klum. Her sene olduğu gibi bu sene de elbisesi çok beğenildi. Alexandre Vauthier Spring 2012 Couture koleksiyonundan giydiği tül açık mavi elbisesini aynı tonda uzun küpelerle tamamlamış.


Stella McCartney elbisesi ile Edie Falco çok modern bir görüntü sergiliyor. Lacivert-beyaz renk bloklu elbisesine bronz kemer harika uyum sağlamış.


Bu sonbaharın rengi  bordo elbiseler 


Uzun sarı belbiseler gözdeydi.


Gri rengi pek sevmesemde bu gri uzun elbiselerin üçünüde çok beğendim.


Ginnifer Goodwin'in turuncu işlemeli elbisesi Monique Lhuillier tasarımı. Takıları Rona Pfeiffer ve Graziela. Muhteşem şeffaf uçları turuncu ayakkabısı ise Christian Louboutin. Clutch ise Salvatore Ferragamo.


Padma Lakshmi'nin mandalina rengi elbisesi harika tül elbisesi Monique Lhuillie.


64. Emmy ödül törenine bizden Tülin Şahin katıldı.Kırmızı halıya çok yakışmış. Zaten stilini çok beğeniyorum. Beyaz işlemeli elbisesi Dilek Hanif Haute Couture ilkbahar yaz 2012 koleksiyonundan



 Hayden Panettiere altın sarısı üzerine lacivert tül atılıvermiş gibi duran Marchesa elbisesini ben pek sevmedim doğrusu. Clutchı ise Judith Leiber.


Nicole Kidman'ın beyaz mavi işlemeli Antonio Berardi elbisesi çok hoştu. Küpeleri ise Fred Leighton. Ama ben asıl Christian Louboutin ayakkabılarına bayıldım.


İşte favorim. Bayıldım bayıldım her santimetrekaresine:) Julianne Hough'un payetli deniz mavisi Georges Hobeika Couture elbisesi çok güzel değil mi? .Judith Leiber clutchı dersen olay.


Kat Denning koyu kırmızı J. Mendel elbiesini altın sarısı takıları ve saç aksesuarı Neil Lane.


Leslie Mann'in bu görüntüsüne bayıldım. Üstü beyaz altı sarı elbisesi Naeem Khan.Ayrıca turkuaz Lorraine Schwartz takılarıda çok yakışmış.


Zuhair Murad elbisesiyle arzı endam eden muhteşem kadın Sofia Vergara. Takıları 175 karat  Neil Lan. Pırıl pırıl yeşil işlemeli elbisesiyle parlıyor. Nazar değmiş olacak ki törenden hemen önce kalça kısmı patlamış ve bu görüntüyü instagramda paylaşmış. Böyle komplekssiz insanlara bayılıyorum



Gecenin en çok konuşulan elbiseslerinden biri January Jones'a aitti. Siyah  asimetrik tül elbisesi Zac Posen. Cartier panter bilekliği çok hoş. Ayakkabıları Christian Louboutin .Siyah dramatik makyajıda oldukça dikkat çekiciydi.

Geçen seneki Emmy Ödül töreninde kim ne giymiş merak ediyorsan buraya tıkla.

0 yorum:

Yorum Gönder