KREM DİZİSİ KOSTÜMLERİ

27 Eylül 2012 Perşembe
           Ebru Akel ,Marissa Gacamer, Duygu Yetiş'in başrollerini paylaştığı Krem dizisini biraz izledim. Bana biraz saçma geldi.En saçması da Duygu Yetiş'in Larissa Gacemer'e dönüşmesi. Duygu Yetiş zaten güzel bir kız. Yerine başkasına gerek yoktu. Ayrıca Larissa Gacamer'in mimikleri bana biraz fazla abartılı geldi. Kültürel farklar burada da ortaya çıkıyor.Brezilya dizisinde fırlamış gibi. Beni tek cezbeden yönü Ebru Akel'in müthiş kıyafetleri oldu. A46&Tuvanam tasarımı gelinliğiyle (buraya tıklayarak görebilirsiniz) çok konuşulan Ebru Akel dizideki kostümlerimde de bu markadan şaşmamış.






Tuvana Büyükçınar tasarımı balık model pembe elbisesi gerçekten çok güzeldi. Zannedersem gelinlik olarak tasarlanmış. Tuvana Büyükçınar tasarımları için buraya tıklayınız.


Beyaz tek omuzlu ve arkası dekolteli bluzunu çok sevdim.


İlk bölümde giydiği balık model beyaz elbisesi yine Tuvanam.


Larissa Gacamer'in sırt dekolteli siyah elbisesi.


Larissa Gacamer yani Rüya'nın dore payetli sırt dekolteli elbisesi.


Şebnem Zorlu'nun da kıyafetleri hoş. Özellikle saç rengi kendisine çok yakışıyor.


Bazıları ekranda gerçekte olduğu kadar güzel çıkmazlar. Bana kalırsa Larissa Gacamer'de onlardan. Fotoğraflarda daha hoş. Bir de saçlarını dizide hiç güzel yapamıyorlar.


Duygu Yetiş'in normal hali.



Ebru Akel'in dizinin tanıtımlarındaki uzun siyah elbisesi.


Larissa Gacamer'in kostümleri ve ayakkabıları. Ben ayakkabıları beğendim. Elbiselerde bir özellik yok. Pembe turuncu ayakkabıları çok hoş.


Ebru Akel'in mavi eteğide kendisine çok yakışmıştı.




 Ebru Akel'in mandalina rengi gömleği



Bu mavi desenli elbisesini de çok sevdim.







2 yorum:

  1. Adsız dedi ki...:

    Merhaba,
    sondan 4. fotoğraftaki; narçiçeği & turkuaz karışık renkli elbisenin nereden olduğunu yazabilir misiniz acaba? Çok beğendim elbiseyi.

  1. Adsız dedi ki...:

    bu diziyi cok beyenirem ehval ruhiyemi yaxsi edir

Yorum Gönder