BUGÜN NE GİYSEM GALA GECESİ YARIŞMACILAR VOLUME III

31 Aralık 2012 Pazartesi
             İkincisi yapılan Bugün Ne Giysem? gala gecesi ikincinin kopyası gibiydi. İlk olarak kadrolu dansçımız İvana Sert'in şovunu izledik. Kıyafetlerde geçen senenin birincisi Yasemin Meler'in kıyafetini kopyalan yarışmacıların yanı sıra çeşitli markaların tasarımlarını kullanan yarışmacılar vardı.




İkinci olan - ki bence birinciliği çok hak etmişti- maskeli kız Duygu Bak.Çok zarif herkesin beğendiği bir elbise giymişti. Elbisenin tasarımcısı Zeynep Tosunmuş.



Bu güne kadar programa maskeleriyle katılan Duygu Hanım'ın çok beğenilen maskeleri.Alt sağdaki maskesini ve topuzunu çok beğendim.



Duygu Bak'ın daha önce katıldığı elbiseleri de çok hoştu.Bu beyaz dore kemerli elbisesi ne kadar da şık.Ayakkabıları dersen müthiş!


Gönlümde dereceye giren bir güzel 18 yaşındaki  Başak Kaygildi. Elbise Stephane Rolland tasarımı esinlenmemi bilemem.



Benim gönlümün üçüncüsü Bade Erkandı. Hatta ikinciliği bayağı bi zorladı.Elbisesi Boz Sisters. Daha önce ki elbiseleri de Boz Sisterstı. Sadece saçlarını pek beğenmedim. Bordo elbisesinin taşlı sırt dekoltesi müthişti.


Bir diğer beğenilen isim Selin Eroktaydı. Kendisinin elbisesi de Stephane Rolland tasarımı hatta aynı eldivenleri kullanıp stylingi bile değiştirmemiş. Makyajı atlamış ama keşke atlamasaymış.Kullandışı doremsi kumaşı pek beğenmedim. Kendisiyle pişti olan geçen senenin ikincisi Betül Seda Şahin kıyafetinin kumaşı çok daha güzeldi.





Twitterda çok konuşulan yarışmacı Özlem Uğur'da kimi taklit etmiş biliyor musunuz? Daphne Guinness


Geçen seneki birinci olan hatunun bir başka benzeri ama kız barbie gibiydi o ayrı. Buse Narcı siyah dantel elbisesiyle.


Zeynep Karayelin elbisesi Zuhair Murad taklidiydi.



Düşen yarışmacı Serpil Yılmaz ki onun elbisesini de çok beğendim.


İkinci olan hanım'ın elbisesi en kötü elbiseydi bence. Irmak Pehlivan'ın beyaz elbisesi de hoştu.


Birinciyi konuşmak istemiyorum.Başka konular girdi.Karıştı ve fiyasko.


İdil Ketboğa'nın elbisesini çok sıradan buldum.Ayrıca kendisi erberk ajansa bağlı mankenmiş.
Diğer elbiseler beni hiç etkilemediği için bahsetmedim.Siz ne dersiniz?

2 yorum:

  1. Adsız dedi ki...:

    selin eroktayın elbisesinin kumaşı ipekti.geçen senenin 2. bayan saten kumaşla diktirmiş elbiseyi.jüri selinin elbisesinin renk uyumuna bayıldı.tekrarını izleyin.kemeri aynı değil değil ayrıca.etek bölümündeki büzgülerde farklı yapıldı saygılar.esinlenme oldu tabiki.bu tasarım yarışması olsaydı tüm eleştirelere tamam derdim.her şık bayan kendi elbisesini kendimi tasarlıyor.modacılar neden var ozaman.herkeste ünlü modacılara gidip dünya para harcayamz.imkanlara göre herşey

  1. caseyas dedi ki...:

    Tekrarını izlememe gerek yok jürinin beğendiğini biliyorum kumaşı ama ekrandan belki de bilmiyorum.Benim gözüme hoş gelmedi.Benim fikrim herkesin fikri değişebilir.Saygılar

Yorum Gönder