ÖZGE ULUSOY MARKAFONİDE

29 Ocak 2013 Salı
              Özge Ulusoy Markafoni için kamera karşısına geçti hemde Venedik'te. Çekimleri Venedik Sarayı'nda gerçekleştirilen Valentine Collection by Markaport'un koleksiyonunutüm detayları ile inceleyin.




Benim seçtiklerim...


 Şahsen ben Venedik'in o rengarenk sokaklarında bir çekimi tercih ederdim ama napalım sormadılar:) Gelelim lacivert kısa kadife elbiseye EXPLOSION markalı ve 57,99 fiyatı var. Bu sezonun hitlerinden kazayağı desenli elbise ise 37,99 ve yine EXPLOSION markalı. Bir benzeri de LCW de bulunmakta.


Soldaki siyah elbiseyi çok beğendim yaka kısmı çok hoş EXPLOSION markalı 39,99. Omuzu geniş hanımlar tercih edebilir. Sağdaki siyah omuz detaylı elbise omuzları dar hanımların tercihi olmalı markası EXPLOSION fiyatı ise 49,99 TL
 

 İki siyah elbiseden soldakini daha çok beğendim.Sağdaki EXPLOSION 39,99 Soldaki ise EXPLOSION ve 63,99


Deri kısa elbiseler yine revaçta .Sağdaki zımba detaylı elbise EXPLOSION 39,99 ve soldaki zımba detaylı elbise EXPLOSION 37,99


Ekru ,peplum fiyonk detaylı elbise 37,99 EXPLOSION markalı soldaki krem elbise EXPLOSION 37,99


Siyah dantel elbise EXPLOSION fiyatı 57,99 sağdaki lacivert dantelli elbise ise EXPLOSION 37,99


Soldaki yeşil siyah elbise EXPLOSION 49,99 sağdaki kırmızı deri detaylı elbise ise EXPLOSION 49,99


Soldaki toprak renkli elbise EXPLOSION 39,99  Sağdaki rengarenk pırıltılı elbise EXPLOSION ve 57,99


Soldaki AZM TRIKO markalı elbise 57,99. Elbiseden çok çantayı beğendiğimi söylemeden edemeyeceğim. Sağdaki minik siyah elbise EXPLOSION markalı 79,99


Geçen sezonun deri hakimiyeti bu sezon da devam ediyor.Soldaki siyah  beli deri detaylı elbise EXPLOSION markalı ve 59,99.Maalesef ben bu yazıyı yazdığım anlarda tükenmişti.

0 yorum:

Yorum Gönder