ALIŞVERİŞ GÜNLÜĞÜM

12 Şubat 2013 Salı
Tatilde bir İstanbul macerası yaşadım. Marmara Forumda dolandık durdum.Çok fazla vaktim yoktu size bi sezon ve geçen sezonla ilgili paylaşımda bulunmak istiyorum.Mağazalar bahar hazır.Renklenmeye başlamışlar.Eski sezon almak için biraz geç kaldık tabii.Yine de birkaç parça birşeyler bulabilir yeni sezona da göz kırpabilirsiniz.




HM herzaman ki gibi mükemmeldi.Ceketler rengaren ve çok şık.Bana göre boyları biraz uzun olmalıydı.İnceyseniz tercih edebilirsiniz.Neredeyse her renk var.Fiyatları 50 ila 80 arasında değişiyor.





Ayrıca ayak numaranız küçükse HM 'de ayakkabılar 50 lira.Hemen grisini kaptım.



Gelelim Zara'ya ...Zaradan eski sezon birşey bulmak imkansız.Sömürüye uğramış.Çocuk reyonu bile talan edilmiş.Yeni sezon harika ama. Kolyeler,Yaka kolyeler çok göz alıcı.
Gömleklerle çok güzel kombin oluşturulmuş.
Ayrıca ayakkabılar her zaman ki gibi arzu nesnesi.
Aşağıdaki ayakkabıyla aşk yaşıyorum:)





0 yorum:

Yorum Gönder