BİR İSTANBUL MASALI

20 Mayıs 2013 Pazartesi
              Uzun zamandır bazı nedenlerle yazamadığım bloğuma böyle anlamlı bir postla geri dönüyorum.En yakın arkadaşım ,dostumun yakında düğünü var!!!.Gelinlik alışverişinde yanında olamasamda benim merakımı gidermek için bolca fotoğrafını yolladı.Kendisi manken gibi bir fiziğe sahip olduğu için tüm gelinliklerle kuğu gibi olmuş.Sonunda da kendisini hep içinde düşlediğim balık model gelinlikte karar kılmış.Buyrun bakın


Göreceğiniz gelinlikler 2000 ile 3000 tl arasında.İlk olarak balık model bu iki gelinliği paylaşmak istedim.Soldaki gerçekten çok farklı bir model.Tabi bu model için uzun boy ve ince bir fizik lazım.Modelimde allaha şükür ikisi de var:)


Prenses modelden vazgeçemem diyenler için buyrun iki model.


Balık model herkese yakışmaz.Zaten bu nedenle ne İzmirde ne İstanbulda hazır balık model pek bulamazsınız.Türk kadınları bu modele vücut tipi olarak uygun olmadığı için  özel dikim yapıyorlar.





Arkadaşımın diktirdiği balık model uzun kuruklu fransız dantelinden boncuklarla işli bu harika gelinliğini sona sakladım.İşte 2013 ün en güzel gelini.Canım benim o gece yanında olmayı çok istiyorum.İnşallah bu dileğim gerçekleşir.Evden çıkışından itibaren tüm hazırlıklarını düşünüyorum,hayal ediyorum.Kuaförü,fotoğraf çekimini sen hep benim yanımdaydın bende senin yanında olmak istiyorum.En çok alkışlayan ben olmak istiyorum.Bu duygusallıkla hüngür hüngür ağlarım heralde seni görünce:)Mutluluklar canım seni çok seviyorum.

0 yorum:

Yorum Gönder