YENİ YARIŞMA : BU TARZ BENİM

9 Eylül 2014 Salı
Yakında Show tvde başlayacak olan İvana Sert, Kemal Doğulu ve Nur Yerlitaşın jüri olduğu stil yarışması moda takipçileri tarafından ilgiyle bekleniyor. 


Yeni yarışmanın biraz Bugün Ne Giysem tadında olması bekleniyor.Fakat ilk paylaşılan foto ve videolara bakılırsa kızlar belli tarzlar farklı.Yine İvana Sert'in saçı , makyajı ,elbiseleri ,takıları çok konuşulacağa benziyor.


Yarışmayı Öykü Serter sunuyor.Kendiside stil sahibi bir hanım.Özgür Mansur elbiselerini bolca üzerinde göreceğiz.Bu fuşya elbisesini çok beğendim.İlk fuşyam hastagiyle paylaşmış.






İvana Sert'in ilk bölümlerde üzerinde göreceğimiz siyah elbisesi bence çok hoş değil ama ayakkabıları harika






Ekip kaynaşmış gözüküyor.Öykü Serter'in tanıtımlarda giydiği bu siyah dantelli elbisesine bayıldım.





1 yorum:

  1. günlük yaşamım dedi ki...:

    ben nur yerlitaş ı çok seviyorum ya :))

Yorum Gönder